Jeffree Star Cosmetics & Manny MUA collab review

De liquid lipsticks en de Skinfrosts van Jeffree Star Cosmetics zijn wereldwijd bekend en ik wou er ook wel eens eentje uitproberen. Toen ik ergens las dat Jeffree Star en Manny Mua een collab gingen uitbrengen stond ik ook meteen klaar om deze aan mijn collectie toe te voegen. Ik heb dus de Skinfrost Eclipse gekocht en de liquid lipstick in de kleur Daddy.

Ik heb deze collectie kunnen kopen via beautybay. De highlight heeft me 31 euro gekost en de liquid lipstick 19,50 euro

De highlight is enorm groot! Ik denk dat ik nu genoeg highlight heb voor de rest van mijn leven. Ik had wat reviews gelezen over deze highlight en iedereen was hier wel enthousiast over maar toen ik hem swatchte stelde hij mij wel wat teleur.

Bij het swatchen merkte ik al dat hij niet zo smooth is. Hij is wat patchy en is niet zo fijngemalen. Hij laat wat een glitterige indruk na en dat vind ik niet zo mooi in een highlighter. Als ik hem aanbreng op mijn jukbeenderen dan accentueert hij mijn porieën. De kleur van de highlighter is heel mooi. Voor de prijs van de highlighter had ik er wel meer van verwacht. Deze highlighter is voor mij een grote teleurstelling.

De liquid lipstick vind ik geweldig. Ik heb de kleur Daddy gekozen. De kleur zelf is iets koeler dan ik had verwacht maar de liquid lipstick is dun, super gepigmenteerd en blijft echt lang zitten. Dit is één van de beste liquid lipsticks die ik al geprobeerd heb.

De kleur zelf staat mij niet zo goed, ik had mij voorgesteld dat het iets warmer van kleur ging zijn.

Het blijft één van de duurdere liquid lipsticks maar ik persoonlijk vind het zijn geld wel waard! 

Wat vinden jullie van deze collectie? 

Xx Elien

Plaats een reactie