Ace & Tate Bril – De moeite waard?

Ik was acht jaar oud toen een klasgenoot zijn vinger in de lucht stak en de leerkracht erop wees dat ik het bord niet kon lezen. Ik wou natuurlijk niet dat de juf dit wist want dan zou ik helemaal vooraan moeten gaan zitten, een ramp! Helaas liet de juf dit aan mijn ouders weten en vanaf dan loop ik rond met 2 glazen op mijn hoofd. Zeker niet het meest praktische dat er bestaat – geloof mij. 

Mijn ogen werden langzaam aan slechter en dit betekende ook telkens een nieuwe bril en iedereen weet dat een bril helemaal niet goedkoop is! Tot ik 2 jaar geleden de website van Ace & Tate openklikte. Brillen voor 98 euro?? Say no more, die moet ik hebben! 

Wat ook nog eens zo leuk is aan Ace & Tate is dat je 5 monturen kan kiezen die ze dan gratis en voor niets opsturen naar jou thuis zodat je deze dan ook even kan passen en dat in je eigen thuisomgeving. Dit vond ik zo wijs! Even de brillen aan iedereen showen! Zo heb ik mijn eerste Ace & Tate bril gekozen. Na het doorgeven van informatie van de opticiën en een paar dagen wachten belande de bril in mijn postbus. Dit ging allemaal zo snel en gemakkelijk alleen is het enige nadeel dat ze de bril niet kunnen aanpassen aan je hoofd dus bij mij zat de bril wel wat losjes.

Maar toen las ik ergens dat ze een winkel opende in Gent! Super handig! Daar ben ik dan eventjes langsgeweest en daar hebben ze de bril aangepast voor mij en ben ik ook nog eens vertrokken met een nieuwe bril. Oeps!

In de winkel zelf staan al hun brilmonturen en kan je er meer dan 5 passen en zo ben ik verliefd geworden op deze bril.


Ik vind het een mooi, uniek montuur dat je niet veel ziet en het stond me goed dus ik dacht waarom niet? Deze bril noemt Tyler en is in de kleur Champagne. Deze bril was net iets duurder als al hun andere modellen , 148 euro ipv 98 euro. Maar het blijft naar mijn mening een betaalbare bril.

Het leuke aan de Ace & Tate brillen is dat ze kwaliteitsvolle brillen zijn voor een zeer betaalbare prijs waardoor je nu eens kan afwisselen tussen je brillen. Nu moet ik niet 3 jaar met dezelfde bril rondlopen en kan ik regelmatig eens iets nieuws opzetten. Dit maakt het brildragen alleen maar leuker! Bedankt Ace & Tate!

Hebben jullie al van Ace & Tate gehoord? Wat vinden jullie van hun brillen? Laat het mij zeker weten! Bedankt voor het lezen!

Xx Elien

Een gedachte over “Ace & Tate Bril – De moeite waard?

Plaats een reactie